Rules are for breaking

christmas lights

christmas lights

Keď sa človek naučí, ako má všetko fungovať príde čas, kedy môže pravidlá porušovať.
Mám pocit, že práve takýto je dnes trend vo fotografii. Všade kam sa pozriem, nájdem fotky s vysokým šumom, fotené oproti slnku, častokrát nie s celkom správnou kompozíciou a zobrazujúce všedné dni a ich nedokonalosti. A mne sa také fotky páčia, keď tá nedokonalosť má svoje opodstatnenie a dodáva fotkám správnu atmosféru.
Na prechádzke vianočným mestečkom som sa zamerala na svetlá, ktoré sú všade naôkol. Fotila som, niektoré fotky sa mi podarilo spraviť rozmazané a tá neostrosť, neurčitosť a snivosť sa mi odrazu zapáčila. Akoby jemný farebný dážď padal na môj objektív a ja som už vôbec nemala chuť nafotiť tie zábery ostré.


When one learns how everything works, it´s time to break the rules.
I have the feeling that this is the current trend in photography. Everywhere I look, I find noisy pictures, pictures taken towards the sun and many times with a wrong compositon, showing everyday life and its imperfections. I like these kind of photos, when this imperfection has its own meaning and brings the right atmosphere to the picture .
On the walk in the christmas market I was concentrated on taking pictures of lights that were everywhere around me. I have taken few blured pictures and this unsharpness, indefinition and dreamness started appeal to me. It looked like colour rain falling on my lens and I didn´t have any taste to make these photos pointed.

city lights christmas lights christmas lights christmas lights

Leave a Reply

