Autumn is awesome

Jeseň. Nikdy som ju nemala príliš rada. Bolo mi ľúto, že po lete musím opäť vytiahnuť kabát, svetre a teplejšie topánky. Môj šatník je väčšinou zaplnený letnými vecami a zmena počasia ma každoročne prekvapí.Tento rok ju však vnímam celkom inak. Vždy, keď vyjdem von, naplno si uvedomím aká je jeseň v našom meste krásna. Minulý rok som ju u nás nezažila a možno preto ma teraz tak uchvátila.

Jeseň je navyše veľmi fotogenická. Svetlo spôsobuje, že fotky majú celkom inú atmosféru ako počas iného ročného obdobia. Predsavzala som si, že budem viac fotiť a chodiť do prírody. Čaro jesene nemôže zostať bez povšimnutia, a aj keď predsavzatia skoro nikdy nesplním, toto mi určite problém robiť nebude.

IMG_3414 IMG_3400 copy IMG_3393 IMG_3386 IMG_3388a copy IMG_3418 IMG_3427 copy

2 thoughts on “Autumn is awesome

  1. Pingback: Free time for free | Phototown

  2. Pingback: It´s the third day of the year, time for my resolutions | Phototown

Leave a Reply

