Čajové rána

Mám nový ranný rituál. Či skôr závislosť? Bez rannej šálky čaju už hádam ani nevyjdem z domu. Občas som dokonca nervózna, keď ráno odídem bez toho, aby som ho stihla vypiť. Keď ma čaká stresujúci deň, teším sa aspoň na ráno, kedy si budem môcť posedieť pri šálke dobrého sypaného zeleného čaju. Som rada, že si vo svojom, občas trochu zmätenom živote, nájdem čas aspoň na nejaký rituál 🙂

IMG_2292 IMG_2464 IMG_2426 IMG_2416 IMG_2365 IMG_2400 IMG_2404 IMG_0777a IMG_2446 IMG_2397

4 thoughts on “Čajové rána

Leave a Reply

