Nočné svetlá

Niekedy sa vyhováram, že nemám ateliér, peniaze na nový objektív, statív alebo blesk a tak nemám vhodné podmienky na fotenie. Ak však chcem na sebe pracovať a zlepšovať sa, musím sa naučiť vystačiť si s tým čo mám. Skúšam nové možnosti svietenia a zisťujem, že dobré podmienky sa nájdu všade, ak je človek kreatívny.

Rada sa chodievam len tak sama prejsť a touto prechádzkou ma sprevádza môj fotoaparát. V poslednej dobe som častejšie chodila von večer ako cez deň. Dlho by som bez fotenia nevydržala, preto som sa rozhodla fotiť aj v tme. Bez blesku, bez statívu, s vysokým ISO a len s nejakou nočnou lampou. Celkom ma to začalo baviť. Tu je zopár mojich pokusov.

b&w Gnańsk, b&w Night lamp, b&w Walking in night Nobody loves me, b&w

One thought on “Nočné svetlá

  1. Pingback: It´s the third day of the year, time for my resolutions | Phototown

Leave a comment